- Det Är Att Leka Med Eld -

Hello - Inlägg 218.



Det känns inte som om jag var klar. Det känns som om jag hade mer att säga.
Men nu när jag sitter här igen, så vet jag inte vad det var.
Det är som bortflyget ur mitt huvud. Jag hade orden, känslan och tanken.
Men den är inte här. Kanske var det inte meningen att jag skulle skriva något mer?




Sitter just nu och undrar varför jag har så ont i min arm. Det gör riktigt riktigt ont. Som om jag har träningsvärk eller som när någon stuckit en i armen på vårdcentralen och stuckit fel.
Det känns som om något dra i musklerna och lederna i min arm. Jättekonstigt.
Jag kommer ihåg att jag fick såhär för några år sedan då jag red en hel del.
Men nu har jag inte ridit sedan förra sommaren så jag vet inte alls varför det gör ont just nu.
Menmen, det finns säkert någon naturlig förklaring till det med.




Nej, jag vet inte jag. Vad tusan skulle jag skriva om?




Ni vet att ni älskar mig// Anna







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0