- Breaking Dawn -

Tjenare - Inlägg 267.



Morgonbloggar igen, skriver lite medan jag och lillebror Linus väntar på hans skjuts.
Linus ser på lite tv, favoriten scooby doo gick precis på boomerang och lillungen satt som klistrad.
Själv så sitter jg ju här,precis som ni kanske förstår. Det vore ju lite svårt för mig att skriva detta inlägg om jag inte satt här eftersom jag inte är så cool att jag mobilbloggar :P

Det blev en sen kväll igår, och det känns på. Har ont i huvudet och känner mig sådär halv seg.. eller tjaa, helseg snarare!
Ska faktiskt lägga mig och vila lite när Linus åkt. Sedan ska jag faktiskt städa här!
Tänkte det igår och tänker det idag. Enda skillnaden är att det faktiskt ska bli gjort idag.
Sedan så ska Lotta komma hit idag!
Jätteskoj att träffas :)

Vet inte vad det är, men det känns som om tiden går ruggigt sakta idag. Kan det bero på tt jag helst av allt bara vill sova?
Igår tyckte jag att tiden sprang iväg då vi väntade på skjutsen, men idag går varje minut så otroligt långsamt.
Sjukt värre.
Nej, nu ska jag av hänsyn till min rygg sluta att blogg, men vi höres senare idag.





Ni vet att jag älskar er














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0