- Better Now -

Hejsan - Inlägg 278.




Sitter här nu och är på betydligt bättre humör, har fått vara ifred och irriterad under några timmar och det hjälpte.
Sedan åt jag middag, kikade på 16 and pregnant och gick sedan på "långis" med de 3 underbara dogsen som är med mig just nu. Allt detta gjorde mig på mycket bättre humör.
Så just nu sitter jag här och tänkte blogga lite.

Idag har vi flyttat! Jag tog med mig hundarna och flyttade nu hem till älskling.
Äntligen, skulle man kunna säga!

Har som ni alla vet bott hemma med min "mamma", hennes sambo och mina bröder under en tid för att hjälpa till hemma då min mamma är sjuk och det har varit tungt för dem.
Men nu när jag sitter här med 5 veckor och 1 dag kvar till BF, så känner jag att jag måste få börja bo in mig.
Måste börja att få ihop en vardag och en rutin, innan vår värld blir totalt omskakad av det lilla livet som kommer!
Så, jo. Äntligen är jag hemma, där vi ska bo den första tiden. Och det känns skönt.
Fast jag måste erkänna att det är en konstig känsla att inte behöva göra typ någonting alls.
Inga barn att se efter, inga småungar som bråkar med varandra eller en bortskämd liten 3-åring som gråter när han inte får som han vill.. Det blir tomt, och framför allt otroligt långtråkigt!
Kom på mig själv förut med att önska att bebisen var här så att jag åtminstone hade något att göra!
Haha, jo jag längtar ju redan efter den lilla ungen. Men det är illa då man längtar efter att få springa som en galning när man egentligen är trött!
Ja ni. Nej, nu ska jag se ett till avsnitt av 16 and pregnant!




Ni vet att jag älskar er















Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas att du kommer att trivas i ditt nya hem =)



Tänker på dig

2009-08-30 @ 20:56:06
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0