- Back Again -

Hello - Inlägg 215.


Är tillbaka efter att ha fotat en del av sakerna som de hade köpt till den lilla. Ske se hur många bilder jag orkar ladda upp. Det blir ju en del nu när sakerna börjar ramla in liksom.
Så, ja ni får inte se allt. Jag orkar inte fota allt, och sedan så orkar jag inte ladda upp allt.
Hehe, jo man får vara trött och lat när man är gravid :P

För er som inte provat ännu, så vill jag bara förvarna för det eviga gäspandet :P

                                                                     
  

 

 

Nallen på första bilden är det första jag köpte till bebisen. En hund såklart!
Haha, vad annars?

Äsch! Nu börjar blogg.se muppa men jag laddar upp resten av bilderna i möra.



Ni vet att ni älskar mig// Anna









Kommentarer
Postat av: Alex

Jag diggade bodyn! Hehe. ^^

2009-08-02 @ 00:43:15
URL: http://dekanmi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0