- Amazing -

Hej - Inlägg 238.


Satt tidigare och kollade på finalen av American Idol 2009. Jag har inte alls följt detta program, men har vid något tillfälle zappat förbi det och stannat till lite och hört en och annan låt.
Har varje gång lyckats höra samma kille, nämligen Adam Lambert.
Vet inte hur många utav er som hört honom, men denna kille har jag iaf totalt kärat ner mig i.
Han är så duktig, har en underbar röst och ser inte allt för illa ut.

Jag är helt fast vid hans snygga stil, de vackra ögonen och ja allt!
Varför dyker inte sådana här killar upp i Sveriges idol?
Finns det inga såna här snyggingar i Sverige?
Hehe, verkar rätt så tomt på dem.

Fast, jo.. Jag gillar ju Måns. Han är fin.
Fast Måns röst kommer inte ens i närheten av Adams. Verkligen inte.
Och då spelar det ingen roll om jag faktiskt är lite kär i Måns med.
Nej, Adam sjunger häcken av Måns.

Adam vann tyvärr inte, men kom på en ärbar 2:a plats.
Försöker att leta upp lite klipp som gör honom rättvisa.. Hittade 1 ifrån en musikal som han varit med i.
Bjuder er på det och så ska jag försöka att hitta ett från Idol.

Här är iaf musikal låten "Is anybody listening" med Adam Lambert.




Sedan väljer jag att bjuda på Mad World i studioversionen.








Ni vet att ni älskar mig// Anna







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0