- Don't Say It's To Late -

Hej. Inlägg 81

Idag har jag varit och kikat på lägenheten, den var mysig och bra planerad med liten.
Men, eftersom det bara är för någon månad så går det nog bra. Jag har verkligen bott mindre :P
Det är superbra att lägenheten ligger på bottenplan, så slipper vi spring utanför dörren.
Jo, såklart. Lägenheten är min om jag vill ha den!
Inflyttning tidigast första maj, så snart bor jag i en alldeles egen lägenhet.
Ska bli skönt, skönt, skönt!



Sedan så sprang jag på Maria på stan, det var verkligen trevligt! Var en stund med henne innan jag for för att kika på lägenheten. Skulle gå till henne efter att jag kikat på den, men telefon fan dog!
Måste ringa henne när jag fått batteri i den igen. Vill ju inte att hon ska tro att jag skiter i henne.
Sedan efter att jag kikat på lägenheten traskade jag runt på stan och kikade på kläder till utställningar i sommar.
Vill helst ha en klänning, så det var väl mest det jag kikade efter.
Hittade 2 st, som jag gillade skarpt och som passar till utställning. Ska se om jag hittar bilder på dem..
Men jag har fort farande inte hittat "den där" klänningen! Ni vet, den där som man bara måste ha.
Jag har en sån klänning som jag hade tänkt ställa hund i men den är mystikt borta!
Min dyra supersnygga favorit klänning :(

Men jag ska leta som en galning efter den, någonstans är den ju!


Sedan så kikade jag på lite skor, måste ju ha ett par nya att ställa i, vill ha ett par vita eller svarta lågskor.
Gärna ett par supersöta!
Fast jag var in på Wedins och hittade ett par i guld som jag föll för, men allt hänger ju på vilken klänning jag köper.
Det ska ju matcha också!

Hehe, ska faktiskt investera i dessa utställningskläder denna månad, eftersom det är dags för Österbybruk snart!
Vill ju vara sommarfin på sommarens första ute utställning.



Nej, nu ska jag ge mig.
Vill se Desperate Housewives :D

Och, du den anonyma kommenteraren!
Du är välkommen på maraton, men det vore bra att veta vem du är :P




HÖRES I MÖRA!
























"Don't get me wrong"

Kommentarer
Postat av: Sandra

fan va gött för dig att du har hittat en lägenhet!

grattis



ha en fin dag gumman

2009-04-29 @ 08:43:10
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/
Postat av: Linda

Hääärligt med lägenhet. Perfa att det är på bottenplan så pluttanna slipper bära barnvagnen så långt ;)

2009-04-29 @ 11:16:29
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0