Vilket Trassel!

                                                                                              Back Again

D
å sitter jag här igen - Min andra dag som bloggare!        Gud, vad jag hatar att vara som alla andra..

Nej, men lite seriöst nu då. Idag har jag som vanligt varit i skolan, dagen innehöll Yoga och lite diskutioner kring stress.
Har du provat på yoga någongång? Det är sjukt svårt!
Alltså, jag är ungefär lika böjlig som en 90-åring med reumatism.  Inte alls alltså.

Mina leder & muskler bara skrek åt mig att sluta, och den smart hjärncellen i mitt huvud sa åt mig att genast lägga ner 
de tappra försöken att härma kvinnan i filmen.

Men det är otroligt roligt med yoga - Iallefall när man är stel.

Eller så kan man ju göra som Sara i min klass, lägga benen & armarna på ryggen och njuta!


Igår efter att jag skapat denna makalösa blogg, så satt jag och fixade lite bilder i Photoshop.
Gjorde en snygg lite presentation av mina söta klass, och fixade med lite andra bilder.

                                                            Blev riktigt nöjd!

                                                                                       



Nej, nu får det räcka för idag!       HÖRES I MÖRA!





                                           








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0