Vilken Dag.

Hejsan!


Åter tillbaka vid datorn - 3 dagar som bloggare.

Idag har det varit en sån där dålig dag, har känt mig extremt lättretad & nere.
Blir så less när jag har dagar som dessa, vill bara gräva en grop i backen, krypa ner i den & hata mig själv i ensamhet.
Men jag har nu kommit på att det är bättre att ha roligt!

När jag känner såhär, så vill jag bara omge mig med personer jag tycker om & har roligt med.

Men idag har alla som jag annars har så roligt med varit lite.. Borta. Eller kanske trötta & lite nere själva.
Jag vet inte, men idag har det varit svårt.

När det känns såhär så saknar jag dig, Frida. Så enormt mycket.
Du har en förmåga att få mig att må bra igen, du tror ALLTID på mig & gav mig tron på livet tillbaka.

Utan dig kännas det hopplöst, tomt.. Jag förlorade inte bara en flickvän utan okså min bästa vän.
Det känns så fel att det inte är du & jag längre..
Jag blir så less på mig själv, varför kan jag inte bara acceptera att vi bara ska vara vänner & ha det så?

Men bara tanken på att "bara" vara din vän gör mig illa, smärtan bara väller upp i hela kroppen på mig.
Nej, än är det för tidigt.
Jag tänker fortsätta att låtsas som om du inte finns ett tag till. - Men jag älskar dig. Nu & föralltid.



Ja, nu till något roligare! Eller jag vet inte.. Hehe. Jag kommer inte på något roligt att skriva.

JAG TÄNKER IALLEFALL HÄMTA MIN KAMERA! Eller, ja det är ju inte min än... men endå :)
Jag får ju använda den tills jag kan betala, så vad sitter det i?
Jag HATAR att vara utan kamera!

Hatar  också att vara fegis :P


Vill sedan avsluta med att berätta för Sandra, Lotta & Emma hur STOLT jag är över er!

Ni är modiga & starka alla 3!  - Tack för att jag får känna er & vara i er närvaro <3








Tack för idag  - Höres I Möra :P





Kommentarer
Postat av: Sandra

oj, detta inlägg har jag inte läst tidigare.



Du är otroligt stark du också vännen!



2009-05-09 @ 15:57:22
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0