Gotta Start Sometime.

Så, då var man här i Bloggträsket.

Hit skulle jag aldrig komma, inte ens på besök. Min plan har varit att låtsas som om bloggar inte existerar & bara leva mitt liv som förr. 
Men - Ja, det där gamla vanliga men:et dyker ju alltid upp när man minst anar det.
Kanske skulle det vara kul att skriva ner alla mina minst sagt flummiga tankar någonstans? Så att alla kan ta del av dom?
Visst vore det kul?  Jo, lite!

Men så har det inte blivit av..  Orken har inte funnits, det har känts som slöseri med tid.
Men - Igen då. 

Jag älskar ju att skriva!  Och gärna så att alla kan läsa det.

Så.. Här är jag!



Så vem är då jag?

Jo, jag är Anna, en smått förvirrad 20-åring som just nu bor & pluggar i Kramfors (Staden som gud glömde).
Läser kursen HOPE på Hola Folkhögskola & trivs väldigt bra!

Mina vänner skulle nog beskriva mig som blåst, blond och jävligt rolig!

När jag inte är i skolan så gör jag en hel del annat.. Eller inte.

Jo, jag har 3 hundar - Jessie, Milton & Zack. Med dessa 3 både tränar jag & tävlar en del.
Annars så läser jag gärna, skriver lite på min bok eller fotograferar.

Jo, det var väl lite kort om mig.  Jag tror att första inlägget får sluta & så ses  vi snart igen!






Kommentarer
Postat av: sandra

Welcome my friend ;)

Nu har man ngt o läsa innan man sover ;)

Om du nu inte skriver allt för sent om kvällarna ;p

2008-11-18 @ 20:26:34
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0