Does Anybody Need That Room?

                                                     God Morgon - Eller Något..   6:e Inlägget.


Nu sitter jag här igen, och filosoferar över livet.  Tänkte att detta inlägg skulle bli kort eftersom jag helt enkelt inte orkar skriva något lång idag!

Jag besattar på Something Corporate idag, och kan inte få nog av "Konstantin"  - Den låten är gudomlig!
Igår besattade jag på OneRepublic - Bara lyssnade om & om igen på "Mercy" & "We Are All"..
Fan, vad bra dom är!

Idag har jag surat lite, var enormt less på eftermiddagen, har ingen aning om varför men fick någon form av "Dampsjukan"
Det som kröp i kroppen på mig & så ja, det har jag nog inte nämnt. Jag tror att jag har en spricka i mitt ena revben, & smärtan är ibland sjukt jobbig! 
Så ja.. Dagen var sådär halvbra ett tag.
Men sedan vid fyspasset (som jag ej deltog i) blev jag glad igen!
Det blir nog verkligen Göteborg nästa år!  Har fått flera roomisar!  Hihi, tackar Sara & Annika för att ni är så goa!

Sedan så for vi till Nyland & handlade lite mat & chips! Mums! - Köpte också min efterlängtade cola!
Efter att vi käkat  tog vi en mycket händelserik promenad med dogzen, promenaden fylldes av lite domino & extrem kalla fötter!
Därfter gick vi ner till skolan för att träna, eller jag hängde med för att titta på.. Men..
Ja, jag älskar ju att tränar!  Så jag körde ett pass jag med :P

Har lite smått ont nudå.. Men vad tusan!  Det var jäkla skönt att få tränar ur sig lite - Tror att det kanske är därför jag har dampat så jävligt på slutet.

Och så nu sitter jag här, i datis! 
Har precis sagt hej då till Sara och Kristoffer - Tusan vad söta dom är!

I Morgon så blir det S-vall & lite annat skoj!      - Längtar -


Nepp, nu får det vara bra!          Höres I Möra!






Kommentarer
Postat av: charloth

gud anna du får inte sluta skriva.......

jag vill läsa din efterlänktade bok......

du är bäst....

plus att du är en go gumma kramis på dagis

2008-11-25 @ 01:29:05
Postat av: Sandra

Du kunde ha kommit hit till mig igår, jag hade också sjukt tråkigt o lätt irriterad....

Så jag undrade allt vart ni tog vägen igår ;)

Hoppas det gick bra i Sundsvall idag :)



Kraam

2008-11-25 @ 14:55:22
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0