Sista Chansen!

Hejsan - Inlägg 344.





Nu är det sista chansen att gissa! För snart börjar ju liksom nedräkningen, och då är det kanske lite fuskigt att få slänga in en röst?
Vad jag pratar om? Jo, men gissningen om när bebisen kommer såklart!
Och sedan är det ju alltid kul om ni gissar kön också :)
Så för er som inte gissat alls - GÖRT!
Och för er som gissat datum, men inte kön - GÖRT!


Beräknat Förlossningsdatum är söndagen den 4:e oktober.
Alltså om 13 små dagar :)


MAKE MY DAY, TAKE A GUESS!



Vilket datum kommer Annas bebis?


Linda gissade på 25 september
Jessie gissade på 25 september - Flicka
Rebecka gissade på 25 september - Flicka
17 & Gravid gissar på 26 september
Sophia gissar på 27 september

Alex gissade på 28 september - Pojke
Jag gissar på 29 september
Kicki gissade på 29 september - Flicka
Elin,17 år och blivande mamma gissade på 29 september - Flicka
Fia gissade på 29 september - Pojke
Emilia gissade på 30 september
Christoffer gissade på 30 september
Elin gissade på 30 september - Flicka

Dessan gissade på 1 oktober.
Maria gissade på 1 oktober

Fager gissade på 2 oktober
Carina gissade på 2 oktober - Flicka
Sophia gissade på 2 oktober - Fis
Piinky gissade på 2 oktober - Flicka
Marie gissade på 2 oktober - Pojke

Melinda gissade på 3 oktober
Linnea gissade på 4 oktober
Emmelist gissade på 5 oktober - Pojke
Yotte gissade på 5 oktober
Beccis gissade på 5 oktober - Flicka

Louise gissade på 6 oktober
Maria R gissade på 6 oktober
Marie gissade på 6 oktober - Pojke
Tessan gissade på 6 oktober - Pojke
Melissa gissade på 6 oktober - Flicka
Melissa gissade på 7 oktober - Flicka
Tessan gissade på 7 oktober - Pojke
Linda E gissade på 7 oktober
Andreas gissade på 8 oktober -
Rebecka F gissade på 8 oktober - Pojke
Sandra gissade på 8 oktober

Sara gissade på 9 oktober
Rebecka gissade på 9 oktober - flicka
Vicky gissade på 10 oktober - Pojke
Sandra gissade på 10 oktober
Linda gissade på 12 oktober
Kashaya gissade på 13 oktober - Pojke
Daniel gissade på 16 oktober
Lotta gissade på 17 oktober



VILKET DATUM GISSAR DU PÅ?
Lämna din gissning i en kommentar till detta inlägg så slänger jag snabbt som attan in den i inlägget!







Vi hörs när vi hörs





















Kommentarer
Postat av: Graavid på 17 år

aww vännen tack så mycket! =)



Hihi nu sitter jag och små gråter :')



Kraamen tillbax! <3

2009-09-21 @ 17:55:14
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/
Postat av: Linda

JAG SAKNAR DIG! Du kommer bli en grym morsa iaf! :)

2009-09-21 @ 19:17:38
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Elin=) 17 år och blivande mamma

SVAR: nej det har inte kommit nån liten bebis än=/ Hoppas h*n tittar ut nu snart! hur går det för dig =)?

Kramar<3

2009-09-21 @ 19:51:25
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Palmy

sv: Tack så mycket! Jag håller helt med dig :]

2009-09-21 @ 20:12:30
URL: http://palmy.blogg.se/
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

svar ja det är verkligen inte skoj att försäkringskassan ska hålla på strula, särskilt som man inte direkt är gjord av pengar så att säga. Ja revbenen är riktigt obehagligt när dom sparkar på minsann... :/



Ja jag tror att den finns i lite olika storlekar faktiskt :) jag hann tuvärr aldrig spana in dom irl men det kommer :)

2009-09-21 @ 20:49:53
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Jessie

Haha, angående inlägget i min blogg..

Idioter är nog det snällaste ;)

Blondinbella är fan bara för hemsk :P



Har det kommit nån bebis än?



Kram :)

2009-09-21 @ 20:53:56
URL: http://sarakechi.blogg.se/
Postat av: Graavid på 17 år

Haha jaa, jaa blev med rörd kan jag verkligen säga! :)

Du är så himla snäll när du skriver så, så snäll och stöttande tack vännen! :)



kraaam! =)

2009-09-21 @ 20:54:40
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR;



Åh det förstår jag :D Jag skulle också längta ihjäl mig om jag inte kunde gå i klackar. Men men, jag skulle helt klart tycka att det var värt att inte gå i dem också om det var för en så underbar anledning som din! :)

2009-09-21 @ 21:14:56
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: linda

Jag tror det är en bebis som är sugen på världen, så den kommer säkert tidigt. 25e september? (:

2009-09-22 @ 15:25:47
Postat av: Melinda

Det blir en flicka som kommer den 3 oktober!

2009-09-22 @ 17:11:10
URL: http://www.mckinley.webb.se
Postat av: Vicky

Jag VET att Albin kommer på lördag =) du har ju inte fört in det =)

2009-10-06 @ 15:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0