Inför att flytta.

Ja, jisses. Vi har börjat packa och röja inför flytten den 1/8. Det är.. Jobbigt?
Nej, men jisses vad det finns grejer här, och skräp. Struntsaker som bara ska kastas all världens väg!
Jag har packat tre lådor än så länge, varav 1 1/2 innehåller skor.. Rensade lite bland dem. Ett par utav mina rök, och 3 udda skor av barnens. Erkänner motvilligt att jag borde slängt fler, men jag älskar mina skor!
 
Kläder har jag dock kastat, de kläder jag inte gillar(och ej tror andra vill ha) i strl 34/36 har åkt. Det är ingen vits att sitta med dem i kartonger. Jag har lagt ner allt vad vikthets heter och är fullkomligt nöjd med min nuvarande storlek. Hvudsaken är ju att jag är frisk, pigg och glad!
De kläder jag gillade i de strl ska jag ge bort i diverse grupper på fb, känns ypperligt att ge dem till de som vill ha dem istället för att slänga sånt som är helt och fint.
 
Ja, så är det. Nu har jag packat och packat, städat och städat.
Sjka dra av i köket nu och ställa mig och baka inför Frejas minikalas imorgon. Hennes farmor, pappa och hans sambo kommer hit och firar henne så jag ska baka tårta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0