Låt oss få lite kunskap.

Jag tänkte hålla detta inlägg enkelt.
Jag kommer att visa lite bilder, för en bild säger ju mer än 1000 ord, eller hur?
 
Längdhopp - Herrar.
 
Längdhopp - Damer.
 
 
 
 
 
Häcklöpning - Herrar.
 
Häcklöpning - Damer.
 
 
 
 
Googlesökning, ordet herrar. Observera bilderna i bakgrunden samt de förslag jag får.
Vi har INTE sökt på dessa ord förut.
 
Googlesökning, ordet damer. Observera bilderna bilderna i bakgrunden samt de förslag jag får.
Vi har INTE sökt på dessa ord förut.
 
 
Och nu kan ni berätta för mig att kvinnor inte är objekt, som ständigt sexualiseras.
 
 

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Ja, de säger verkligen mer än tusen ord!
Bra inlägg!

2013-04-28 @ 01:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0